Wat is er mooier dan je kennis en kunde inzetten voor mensen die het slachtoffer zijn van een ongeval.  Als hun belangenbehartiger zet ik graag mijn kennis en kunde in. Gepassioneerd en professioneel en altijd met empathie.

Na afronding van het VWO studeerde ik Gezondheidsswetenschappen in Maastricht. Mijn opleiding ‘Geestelijke Gezondheidskunde’ had veel raakvlakken met Psychologie. Ik deed er onder andere mijn fascinatie voor de werking van het menselijk brein op.

In 1998 begon ik met werken bij een middelgrote verzekeraar in Zwolle. Daar was ik een aantal jaren Schadebehandelaar Motorrijtuigen. In 2005 maakte ik de overstap naar de letselschadeafdeling van een grote verzekeraar in Amsterdam. De eerste jaren hield ik mij voornamelijk bezig met ‘Licht Letsel’. Het werk bestond voor een groot deel uit telefonisch contact met de mensen die gewond waren geraakt.  Vervolgens maakte ik de overstap naar ‘Middelzwaar Letsel’.

In 2010 kreeg ik de kans om Schaderegelaar in de buitendienst te worden. Ik bezocht namens de verzekeraar de slachtoffers van ongevallen en ontdekte dat je, als je het op de juiste manier insteekt, veel voor slachtoffers kunt betekenen. Ik moest overigens soms ook ‘nee’ verkopen. Dat was niet altijd gemakkelijk, zeker in situaties waarin je vanuit je persoonlijke visie zou willen ‘meegaan’ met het slachtoffer. Verder miste ik het persoonlijke vervolgcontact met de mensen waar het om ging. Deze liepen in 99% van de zaken via de belangenbehartiger.


Juist die laatste rol  mag ik sinds 1 juni 2017 vervullen bij Ard Korevaar Personenschade.  Ik ben daarmee op de plek terechtgekomen die ik al lang ambieerde. En ik ben er klaar voor! Met volledig oog voor de mensen die zo rekenen op mijn strijdbaarheid, expertise en resultaatgerichtheid. En de aansprakelijke partij? Die mag rekenen op een belangenbehartiger die  ‘hard op de inhoud’ is en  tegelijk ‘zacht op de relatie’ is.

Hoe vindt u de meest geschikte belangenbehartiger?

Op internet ziet u vaak door de bomen het bos niet meer. Allemaal dezelfde boodschappen en mooie sites. Maar wie zit erachter? Klikt het? Tenslotte gaat het over uw (financiële) toekomst! Grote kans dat u via mond tot mond reclame op onze site terecht bent gekomen. Meer dan tevreden mensen, daar gaat het ons om en een transparante communicatie. Korte lijnen. Mocht onze dienstverlening niet naar wens zijn, dan hebben we een klachtenreglement. Elke klacht is een kans op verbetering.