Ik werkte 10 jaar voor verzekeraars voordat ik in 1999 de overstap maakte naar de zogenaamde slachtofferkant. Mijn insteek is altijd hetzelfde gebleven te weten zorgvuldig en optimaal inventariseren van de (financiële) ongevalsgevolgen en zorgen dat je cliënt een maximale compensatie krijgt waar hij/zij recht op heeft. Met respect voor diens persoonlijkheid. Trots ben ik op mijn uitverkiezing van NIVRE-expert van het jaar 2000.

Ruim 10 jaar stond ik aan het roer van Korevaar van Dijk letselschade en was direct betroken bij verschillende innovatieve ideeën zoals Columbus (eenzijdig schaderegelen door de belangenbehartiger op basis van vertrouwen door de aansprakelijke verzekeraar), het eerste online dossier voor cliënten, het oprichten van het Keurmerk letselschade. Door de snelle groei van het bedrijf miste ik uiteindelijk de persoonlijke aanpak. Ik zocht de menselijke maat waarin ik weer kan acteren op mijn gevoel en intuïtie. Zodoende ben ik sinds 2011 “back to the basics”. Met passie en enthousiasme de medemens helpen en samenwerken met professionals die dezelfde genen hebben. Daarnaast krijg ik veel energie als docent van de leergangen “zwaar letsel” bij het NIBE SVV en “middelzwaar letsel” bij OSR waarbij ik mijn kennis kan overdragen. Sinds 2015 ben ik ook trainer van de Letselschaderaad.

Het doet mij goed dat we als AKP daadwerkelijk een steentje bijdragen aan goede doelen die de gezondheid raken. Elkaar helpen als het nodig is.

Hoe vindt u de meest geschikte belangenbehartiger?

Op internet ziet u vaak door de bomen het bos niet meer. Allemaal dezelfde boodschappen en mooie sites. Maar wie zit erachter? Klikt het? Tenslotte gaat het over uw (financiële) toekomst! Grote kans dat u via mond tot mond reclame op onze site terecht bent gekomen. Meer dan tevreden mensen, daar gaat het ons om en een transparante communicatie. Korte lijnen. Mocht onze dienstverlening niet naar wens zijn, dan hebben we een klachtenreglement. Elke klacht is een kans op verbetering.