Ard Korevaar Personenschade pleit voor ‘Michelin-gids’ van belangenbehartigers om keuze letselslachtoffers te vereenvoudigen


“Het is vreemd dat er ten behoeve van nieuwe slachtoffers nog geen centraal, onafhankelijk en dus objectief klanttevredenheidsplatform is waarmee een aanstaand slachtoffer een weloverwogen keuze kan maken voor een gekwalificeerde belangenbehartiger die bij hem/haar past. Zeg maar een ‘Michelin-gids’ met de mogelijkheid om een review achter te laten voor andere slachtoffers.” Dat stelt Ard Korevaar van Ard Korevaar Personenschade in een persbericht.

Belangrijke uitspraak in onze zaak, met dank aan onze advocaat Chris Van Dijk. Kind beneden 14 jaar krijgt 100% schadevergoeding na ongeval met paard. Jammer dat de rechtbank geen principiële uitspraak heeft gedaan in de lijn van Lars Rurode c.q. 185 WVW. Met andere woorden, wanneer een kind onder de 14 jaar op een paard gaat rijden en letsel oploopt dan is de eigenaar in beginsel 100% aansprakeleijk. UItzondering is opzet of aan opzet grenzende roekeloosheid. Deze casus leende zich er wel voor. Uitspraak kan op verzoek worden toegezonden. Graag een email aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Statistisch gezien overkomt het je één keer in je leven. Een ongeval met letsel.

Je wilt alleen maar weer beter worden. Je maakt kosten en die wil je overigens wel vergoed zien, kan dat? Hoe doe je dat? Kan ik de aardige mevrouw van de verzekeringsmaatschappij die mij heeft gebeld wel vertrouwen?

Hoe vindt u de meest geschikte belangenbehartiger?

Op internet ziet u vaak door de bomen het bos niet meer. Allemaal dezelfde boodschappen en mooie sites. Maar wie zit erachter? Klikt het? Tenslotte gaat het over uw (financiële) toekomst! Grote kans dat u via mond tot mond reclame op onze site terecht bent gekomen. Meer dan tevreden mensen, daar gaat het ons om en een transparante communicatie. Korte lijnen. Mocht onze dienstverlening niet naar wens zijn, dan hebben we een klachtenreglement. Elke klacht is een kans op verbetering.