In 1977, na mijn opleiding en diensttijd ben ik gaan werken als medewerker bij een verzekeraar op de afdeling autoschade. Eigenlijk anekdotisch hoe ik daar terecht kwam. Bij de open sollicitatie werd mij gevraagd of ik het rijbewijs had, waarmee werd verondersteld dat ik de verkeersregels kende.  Toeval bestaat naar mijn idee niet, en ik ben blij dat mijn weg naar het behartigen van de belangen van letselslachtoffer  daarmee is begonnen. Tot 1995 beginnend als binnendienstmedewerker, maar al gauw als letselschaderegelaar buitendienst aan de verzekeraarskant. Op den duur voelde dit niet goed. Ik moest als vertegenwoordiger van de verzekeraar slachtoffers op grond van formele argumenten vertellen dat zij geen recht op schadevergoeding hadden, terwijl ik vaak duidelijk aanvoelde en ook zag dat dit onterecht was.


Daarom verzette ik in 1995 mijn bakens en ben ik mij gaan inzetten als belangenbehartiger voor het slachtoffer. Mijn vakkennis breidde ik verder uit door het volgen van de nodige vakgerichte opleidingen en de opleiding tot arbeidsdeskundige. Daarbij steeds weer op zoek naar een samenwerkingsverband om mijn idealen en principes in de praktijk te kunnen brengen, te weten het bestrijden van onrecht, opkomen voor de onderliggende partij, werken met de menselijke empathische maat.


Samenwerken, maar ook samen strijden om een zo optimaal mogelijk en rechtvaardig resultaat te bereiken voor het slachtoffer. Daarbij kijk ik samen met de cliënt naar praktische oplossingen om de cliënt weer in de positie te brengen van de situatie zoals voor het ongeval. Zowel maatschappelijk als financieel . Soms is dat vanwege blijvende gevolgen niet mogelijk. Dan is de uitdaging om met het slachtoffer op zoek te gaan naar wegen om nieuwe kansen aan te grijpen, zodat een zinvol en waardevol leven voor het slachtoffer toch weer mogelijk is.


Ik ben blij partner te zijn van Ard Korevaar Personenschade. Professionals die door het vuur gaan voor de slachtoffers en tegelijkertijd de buddy willen zijn voor het slachtoffer tijdens het vaak ingewikkelde en emotioneel beladen schaderegelingsproces.

Hoe vindt u de meest geschikte belangenbehartiger?

Op internet ziet u vaak door de bomen het bos niet meer. Allemaal dezelfde boodschappen en mooie sites. Maar wie zit erachter? Klikt het? Tenslotte gaat het over uw (financiële) toekomst! Grote kans dat u via mond tot mond reclame op onze site terecht bent gekomen. Meer dan tevreden mensen, daar gaat het ons om en een transparante communicatie. Korte lijnen. Mocht onze dienstverlening niet naar wens zijn, dan hebben we een klachtenreglement. Elke klacht is een kans op verbetering.